מתכננים להזמין טיסה ברגע האחרון? כך תעשו זאת נכון

ספונטניות ורצון למצוא דיל של הדקה ה-90, מובילים ישראלים רבים לחיפוש טיסה ברגע האחרון. מאילו טעויות כדאי להימנע ואיך להיות שלמים עם ההזמנה שלכם?

תמונה של מטוס ממריא

קיבלתם חופש בהפתעה מהעבודה, גיליתם חלון הזדמנויות שכדאי לנצל או שפשוט בא לכם להתרענן בחו"ל. קיימות סיבות רבות מאחורי הזמנת טיסה ברגע האחרון, אבל כדי ליהנות מהאפשרות – כדאי להזמין נכון. איך עושים את זה כמו שצריך? אלה הטיפים העיקריים שתרצו לשמור וליישם:

  1. השוו מחירים – אל תתנו ללחץ לנצח. הקדישו זמן להשוואה בין מספר אתרים, מצאו את האתר המתאים ביותר לצרכים שלכם והימנעו מהזמנה אוטומטית במקום הראשון שאתם מגיעים אליו, רק בגלל החשש לאבד זמן.
  2. קראו את כל התנאים – טעות נוספת שקשורה ללחץ של הרגע האחרון היא חוסר היכרות עם הסעיפים הנלווים. כתוצאה מכך, מה שנראה כמו דיל משתלם עשוי להתגלות ככרטיס שיחייב אתכם לשלם סכום נוסף עבור תוספות שונות. החל ממזוודה ועד לבחירת המקום שתרצו לשבת בו בטיסה.
  3. מילוי פרטים שגויים – הרצון לדלג במהירות לסיום ההזמנה, מוביל חלק לא קטן מהמזמינים לטעות בפרטים שהם מזינים. בכל הנוגע לכרטיסי טיסה, גם טעות באות אחת בשם הפרטי יכולה לגרור למגוון בעיות שיעלו לכם ביוקר. אז עצרו לרגע, קראו כמה פעמים את הפרטים שהזנתם ואל תאשרו לפני שאתם בטוחים שכל המידע מוזן כהלכה.
  4. אל תוותרו על הטבות של מועדוני לקוחות – מועדונים שונים מציעים הטבות שקשורות לטיסה, ולכן כדאי לזכור באילו מועדונים אתם חברים ולנצל את ההטבות שמגיעות לכם. לקוחות מועדון שופרסל שמזמינים בשופרסל טרוול למשל, יכולים לקבל הנחות באמצעות קאשבק. 
  5. נסו להתגמש – כשאתם מזינים את תאריכי הטיסה הפנויים, בדקו כמה אפשרויות להמראות ונחיתות. ייתכן שהקדמה או דחייה של יום או שניים יכולה להביא לשינוי משמעותי במחיר.
  6. זכרו את הביטוח – הזמנת הכרטיס היא לא הדבר היחיד שצריך לדאוג לו כדי ליהנות מהחופשה. זכרו לבטח את עצמכם ואת המטען שלכם, כדי להיות רגועים ומוכנים לכל עניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *