כפר סבא (וסבתא): 7 סיבות לבחור בכפר סבא בגיל הזהב

אחת מהערים היפות בישראל מציעה מבחר אטרקציות, פעילויות ונקודות עניין גם לבני הגיל השלישי. מהן הסיבות שגרמו לנו להתאהב בה, ויגרמו גם לכם לרצות להתגורר בה אחרי הפרישה?

  • היכל התרבות של כפר סבא – בואו להעביר ערב בהצגת תיאטרון, האזנה למוסיקה קלאסית או הנאה משעת הומור. היכל התרבות מציע מגוון הופעות לכל גיל, לכם נותר רק לבחור.
  • קניון כפר סבא הירוקה – המקום המומלץ לשופינג, מעבר בין חנויות או ישיבה עם חברים על כוס קפה. 
  • הפארק העירוני – ריאה ירוקה שכיף לבלות בה מספר שעות ביום נעים, לעבור בין המדשאות או לשבת ולהירגע עם ספר טוב. 

  • מרכז ארט קיימא – המקום שבו אמנות וקיימות נפגשים. אפשרות לקחת חלק בסדנאות, לגלות טכניקות עבודה חדשות וליהנות ממגוון הפעלות שחלקן ניתן לבצע בצוותא עם הנכדים. 
    1. מוזיאון כפר סבא – חוויה תרבותית עירונית וקרובה לבית, שמאפשרת לכם לבקר בתערוכות, לשמוע הרצאות ולהיחשף לעושר תרבותי מרתק.
  • הגן הארכיאולוגי תל כפר-סבא – הזדמנות לחוות מעט מכפר סבא הקדומה, בגן מקסים ומסקרן שנמצא במזרח העיר. 

מגדלי הים התיכון כפר סבא – מי שמעוניינים להישאר במרכז העניינים אבל עדיין ליהנות מסביבת מגורים בטוחה, מותאמת לצורכיהם ועשירה בעניין, ישמחו לגלות שקיים בית דיור מוגן בכפר סבא שמציע להם את כל זה ועוד. רשת מגדלי הים התיכון מציעה מבחר בתי דיור בנקודות העניין הבולטות בישראל, וגם הבית שלה בכפר סבא כולל כל מה שדרוש כדי לשמור על סדר יום פעיל. החל מחוגים והרצאות ועד להצטרפות לקהילה תומכת וחמה. כל אלה, לצד מגורים בדירה נוחה ומפנקת, בסביבה פסטורלית שכיף לבלות בה.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס ל – https://www.migdalei.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *