מסלולי אופניים מומלצים לילדים לקיץ 2022

העלייה בכמות מסלולי האופניים בערים, לצד הרצון לצאת לטייל ברחבי ישראל, מביא הורים רבים לחפש אחר מסלולי טיולים שמתאימים לכל המשפחה. הוציאו אופני ילדים והרבה מצב רוח, ובואו נצא לדרך

רכיבות משפחתיות הפכו לתחביב נפוץ בקרב ישראלים רבים. מדובר בפעילות ספורטיבית מהנה, בריאה וכזו שניתן לבצע יחד, אבל מובן שחשוב לבחור קודם במסלול המתאים. מסלולים שמיועדים גם עבור אופני ילדים, יהיו סלולים היטב, ברמת רכיבה נוחה ולצד נקודות עניין שניתן לעצור בהן. אספנו עבורכם כמה כאלה.

  • מסלול רכיבה בין נמל תל אביב לטיילת הירקון – פתרון מצוין למשפחות שגרות באזור המרכז, ולא רוצות להתרחק יתר על המידה. ההשקעה בתשתיות הופכת את המסלול הזה למומלץ ונוח עבור אופני ילדים, ומובן שתוכלו לעצור לאורכו במגוון מדשאות, מתקני שעשועים וכדומה.
  • פארק הרצליה – בפארק הרצליה תמצאו מגוון שבילי רכיבה מונגשים, שולחנות ישיבה וגם חנייה.
  • הפארק הלאומי רמת גן – אפשרות נוספת למי שמעוניין לרכוב עם הילדים באזור מוסדר, ללא יציאה לכבישים מסוכנים.
  • הבייק פארק בנתניה – פארק אופניים ייעודי שמתאים גם לצעירים. הנוף מקסים, ורוכבים בכל הרמות ימצאו בו את המסלול שלהם.
  • אקו פארק חדרה – מקום מושלם עבור אופני ילדים, ואם טרם ביקרתם בו עכשיו יש לכם הזדמנות.
  • טיילת הירדן – נוסעים לטייל לאורך הירדן? קחו אתכם אופניים! לא תתחרטו.
  • יער בן שמן – הרכיבה ביער היא מהנה אך מאתגרת, ולכן כדאי לבחור בה רק אם הילדים שלכם הם כבר רוכבים מצטיינים. 

מה אסור לשכוח לפני שיוצאים?

כובע וקרם הגנה, מים ונשנושים. בנוסף, חשוב גם לבדוק את האופניים של הילדים לפני היציאה לדרך, כדי לוודא שהם במצב טוב ולא זקוקים לתוספת אוויר בגלגלים וכדומה. אם הכתבה עשתה לכם חשק לצאת לטיול אבל עדיין לא קניתם אופניים עבור ילדיכם, עכשיו זו ההזדמנות להתארגן. חשוב לבצע את הרכישה במקומות שמתמחים בציוד לטיולים, כמו רשת דקטלון. באתר ובסניפי דקטלון מחכים לכם מבחר אופני ילדים, בני נוער ומבוגרים מתקדמים, שמתאימים לטיולים ולרכיבה בעיר. מוזמנים להתחדש ולהתחיל ליהנות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *