הורים וילדים

הורים וילדים- כל מה שרציתם לדעת

הורים וילדים הוא מגזין מוביל בישראל, מגזין הורות יחידי במינו בארץ המיועד להורים ולכל מי שנושאי משפחה וילדים מעניינים ומרתקים אותו.

 

החל משלבי ההיריון או תכנון המשפחה, עבור אלו המיועדים לראות עצמם כהורים, וכל מי שמתעניין בנושאי משפחה, הורות וגידול ילדים, מגזין הורים וילדים יוכל להתאים לכם עם מגוון רב של נושאים מעניינים ותחומים מרתקים המסוקרים מכל זווית אפשרית.

 

מהו מגזין הורים וילדים

מגזין הורים וילדים מתאים לא רק להורים עם ילדים מכל קשת הגילאים, אלא גם מסקר נושאים ותופעות חברתיות, תרבותיות או משפחתיות כלליות הנוגעות לכל אדם ומעניינות כל אחד. במגזין הורים וילדים כותבים מומחים רבים המובילים בנושאי הורות ומשפחה- צוות של רופאים מקצועיים בעלי ניסיון, רופאת משפחה, פסיכיאטר מומחה, פסיכולוג ילדים וותיק, תזונאית מקצועית, רופאי ילדים מומחים וכן כותבים עוד בהורים וילדים כותבים מוכשרים רבים ומעניינים בעלי טור אישי, כגון שחקניות מפורסמות שונות, מגישת חדשות וכיוצא באלו. ניתן לקרוא בעיתון הורים וילדים מבחר רב של כתבות עמוקות ומקצועיות בכל נושא המעסיק את עולמם של ההורים, לצד כתבות רבות בנושאי מגזין, לייף סטייל, כתבות מגוונות בנושאי אופנה, תיירות וכן המלצות על מקומות לבילוי או המלצות למסעדות, הצגות ומופעים וכל מקום אחר אליו מומלץ להגיע יחד עם הילדים. כירחון הבלעדי המוביל בארץ לנושאי הורות וילדים המגזין שם דגש על תכנים איכותיים במיוחד ובעלי רמה גבוהה, המגזין עוסק בכל נושא אפשרי התורם לידע רב ולהעשרה כללית – מגוון הכתבות הרב עסק בנושאי היריון, לידה, הנקה, דילמות שונות והתמודדויות בנושאי גידול ילדים ובייחוד בגילאי ההתבגרות, נושאים נוספים עסקו בתופעת הדיכאון לאחר לידה, בנושא חינוך הילדים, נושאי בריאות ותזונה, מערכות יחסים זוגיות, נושאים פסיכולוגיים שונים או מערכות יחסים בתוך המשפחה ובין ילדים להוריהם. מגזין הורים וילדים פועל בהצלחה רבה קרוב לשלושה עשורים והוא נולד עקב הצורך במגזין שיהיה ייחודי רק לנושאי ההורות על כל מרכיביה.

 

ניתן לרכוש כיום מנוי למגזין במחירים זולים במיוחד, לגלוש באתר המגזין וכן לקבל יחד עם המנוי הטבות בלעדיות למנויים הכלולות במגזין עצמו.    

מקווים שנהנתם מהכתבה מוזמנים לכתוב לנו תגובות מה דעתכם עליה, ואל תפסיקו פה תמשיכו לעוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *