איך מוצאים טיסות לאמסטרדם במחיר משתלם?

אמסטרדם היא בין היעדים הפופולאריים ביותר בעולם, לא רק בקרב תיירים ישראלים. איך מצליחים להשיג דילים טובים לעיר המרהיבה והמיוחדת הזו? באמצעות הטיפים הבאים

עבור אוהבי הטיולים, שנהנים לחקור יעדים חדשים אבל גם מחפשים מקום שקל להגיע אליו, שמציע חוויה עירונית מתקדמת ושנוח להתמצא בו, אמסטרדם מהווה פתרון מעולה. לא במקרה, מדובר בעיר שמככבת בכל רשימות הערים האהובות והמובילות, ושאף תייר לא מעז לוותר עליה. היא כוללת שילוב בין היסטוריה עשירה, נוף מרהיב, אוכל טעים וחיי לילה נהדרים, אבל כל אלה מגיעים גם עם מחירים גבוהים. למרבה המזל, לפחות בהקשרי טיסות לאמסטרדם, תוכלו לשלם פחות. איך עושים את זה? אספנו כמה דרכים:

אל תחכו לרגע האחרון

אז נכון, לפעמים מזלכם יכול להתמזל, אבל במקרה של טיסות לאמסטרדם לא כדאי להיות אופטימיים מדי. התחילו את הזמנת החופשה שלכם מספר חודשים מראש, בייחוד אם מדובר בתאריך אטרקטיבי. המחירים של הרגע האחרון עשויים להיות גבוהים, ואתם רוצים להיות ערוכים כדי לא לפספס את האפשרויות הזולות.

חפשו באתרים מתמחים

תוכלו למצוא טיסות לאמסטרדם בטווח מחירים רחב. כדי לחסוך לעצמכם זמן, התחילו את החיפוש באתרים שידועים כמאתרי דילים טובים. שופרסל טרוול למשל, מאפשר לכם למצוא טיסות במחירים משתלמים לאמסטרדם וליעדים מובילים נוספים, במספר חברות טיסה ועם פירוט מדויק לגבי התאריכים והעלויות. בנוסף, חברי מועדון שופרסל שמזמינים חופשה דרך שופרסל טרוול יכולים לקבל קאשבק שהופך את הנסיעה למשתלמת עוד יותר.

שימו לב לאותיות הקטנות

זכרו שהמחיר שאתם רואים לא בהכרח כולל הכול, ובדקו מה כוללת הטיסה שמצאתם לפני התשלום. האם תצטרכו לשלם תוספת עבור דברים שמשמעותיים עבורכם ועלולים להקפיץ את המחיר הסופי?

נסו לבחור טיסות באמצע שבוע

תיירים רבים מציפים את אמסטרדם בסופי השבוע, דבר שמתבטא בעומסים באטרקציות השונות וגם בתעריפים גבוהים יותר על טיסות. אם אתם רוצים ליהנות מחופשה נעימה יותר וגם ממחירים מופחתים, נסו לחפש טיסות באמסטרדם בימי חול ובדקו מספר אופציות לפני שאתם ננעלים על תאריך אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *