סליקה אונליין -מסע שופינג מושלם

מי אמר שכדי להגשים חלומות חייבים להתאמץ?

יש חלומות שלא צריך להשקיע דבר כדי לממש אותם.

חלק מהחלומות הגדולים וגם הקטנים שלי מסתכמים בדבר אחד, קניה. אני אוהבת קניות, מטורפת על שופינג ונהנית מכל רכישה שאני מבצעת אפילו מצרכי מזון בסופר.

ולכן אין זה מפתיע כלל כי רב החלומות שלי מסתכמים בקניה של מוצרים כאלה ואחרים. אז נכון שחלק מהדברים אני לא יכולנה לאפשר לעצמי לקנות, ואת היאכטה שאני חולמת עליה שמתי כרגע בצד.

אבל קניות של מוצרים קטנים שהם לגמרי ברי השגה גם עבורי אני יכולה לעשות כיום מכל מקום ובכל זמן שרק אבחר דרך האינטרנט וסליקה אונליין.

האינטרנט שהגשים לי חלום, משתף אותי לא רק בידע אינסופי על כל דבר שאני אבחר, אלא גם מספק לי גישה לכל חנות אונליין מכל מקום בעולם.

עצם העובדה שאני כיולה לשוטט לי באתרי קניות בארץ ובחו"ל ולהנות מכל מה שהם מציגים שם לקניה, ויכולה כמובן לבחור לי מוצר לרכישה ולשלם דרך סליקה אונליין של כרטיס אשראי זו בהחלט התגשמות כל חלומותיי.

יהיו כאלה שיגידו שאני שטחית וקניות הם לא הדבר הכי חשוב בעולם, אבל המהפכה היא בהחלט אמיתית. לשלם בכרטיס אשראי דרך סליקה אונליין מכל מקום שרק אבחר זו בהחלט שינוי כלכי אדיר ושינוי תפיסה בכל מה שקשור בעולם למסחר.

אם בעבר הלא כל כך רחוק הייתי מוגבלת בקניות שלי רק למה שמציעים לי כאן ועכשיו, בסביבה הקרובה שלי וזמנים שנוחים ללחנויות ובעלי העסקים. כיום איני מוגבלת כלל, אני כיולה לקנות כל דבר שארצה מכל חנות אונליין בעולם בכל שעה שנוחה לי בלילךה וביום ולשלם בקלות דרך סליקה אונליין של כרטיס האשראי שלי.

בהרגשה הבינלאומית הזו אני חוצה אןוקיינוסים ובכל מקום שרק מוכן לשלוח אלי את המוצר אני מבצעת עיסקה ותשלום בכרטיסי אשראי באמצעות סליקה אונליין וסוגרת עניין ברגע.

רק את זמן ההמתנה צריך עוד לשפר, אולי עוד עשור או יותר גם לכך ימצא פתרון אונליין, בינתיים אני ממשיכה לקנות ולשלם באמצעות סליקה אונליין של כרטיסי אשראי כל דבר שאני רק חפצה בו ועושה אותי מאושרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *