מלונות ואוכל בירוןשלים

מלונות בירושלים, אכסניה או הוסטל, מה עדיף?

אז החלטתם לקחת פסק זמן והפעם בירושלים, איפה כדאי לטייל, איפה אוכלים והיכן שמים את הראש בלילה, המדריך לתייר הישראלי

ירושלים, אין שנייה לה. ההחלטה לעשות נופש בירושלים, לטייל בה ולחרוש אותה לאורכה ולרוחבה הינה החלטה נכונה וחכמה. ירושלים הינה עיר שהקסם שלה אינו מוגבל בעונה, היא מציעה רבות לתייר המגיע אליה, בכל עונות השנה. ההחלטה היחידה שיש להתלבט לגביה היא האם ללון באחד מהמלונות בירושלים או שמא דווקא באחד מיישובי הסביבה שמחוץ לעיר. לכל אחד מהמקומות ישנן יתרונות וחסרונות, וכמו לפני כל קבלת החלטה, יש לעשות רשימת השוואה ואז להחליט, להלן כמה נקודות השוואתיות חשובות:

מיקום

למיקום ישנה חשיבות מכרעת בבחירת מקום ללון. מצד אחד, ללון בתוך ירושלים זה נוח, נגיש וקרוב לכל אתרי התיירות הנחשבים בעיר או לפחות לתחנת רכבת או אוטובוס שיובילו אתכם לשם. מצד שני, אם מטרתכם היא לא רק לפקוד אתרים בעיר ולחוות חוויה ירושלמית אסלית אלא לנפוש בהררי ירושלים ולתצפת על העיר מחוץ, אולי לינה מחוץ לעיר היא טובה יותר עבורכם. אם החלטתם כי המיקום הוא הקריטריון המכריע וכי אתם מעדיפים את הלינה בתוך העיר, עשו בדיקה אילו מיקומים בעיר הם הטובים ביותר עבורכם. ישנם מהמלונות בירושלים הנמצאים המרכז העיר וישנם בתי מלון בירושלים הנמצאים בשכונות ברחבי העיר, ומדובר בשני דברים שונים לחלוטין.

שקט

חופשה שבאים בשבילה לנוח היא שונה לחלוטים מחופשה שבאים אליה על מנת לטייל. אם ברצונכם להתנתק ולעשות חופשה שקטה, כדאי לכם לישון מחוץ לעיר, ליהנות מהשקט ולתצפת על העיר מרחוק כאשר תמיד ניתן לקפוץ אליה במרחק נסיעה על מנת לחוות את האטרקציות שהיא מציעה. אך מנגד, אם שקט ובידוד הם לא המטרות העיקריות בחופשה, אין כמו לחיות את העיר באחד מהמלונות בירושלים, ולהרגיש ממש מה זה להיות ירושלמי לכמה ימים.

אוכל

האוכל הירושלמי הוא מטבח בפני עצמו – הוא מגוון, טרי ועונתי, מיוחד בטעמיו ומאוד מקורי. לאלו מכם שאוהבים לאכול ולטעום דברים חדשים ומעניינים, השהות בתוך העיר תפתח לכם חלון לכך. אם אוכל בכלל ואוכל ירושלמי בפרט לא מגדיר לכם את החופשה, אין חובה לישון בעיר ליד המוסדות הגסטרונומים, ולינה מחוץ לעיר לא תפגום לכם בחופשה בהקשר הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *