מכשירי אשראי

בכל מקום אליו נכנס בין אם זה חנויות פארם או סופרמרקטים ועד מספרות ישנם מכשירי אשראי. מכשירי אשראי הם דרך מצוינת לסלוק את כרטיסי האשראי בצורה מהירה, יעילה ובטוחה, כך ששני הצדדים  יוצאים מרוצים גם בעל העסק וגם הלקוח. מכשירי אשראי עוזרים לנו לבצע את העסקה באותו זמן קנייה כאשר הם מחוברים און ליין לחברות האשראי ומחכות לאישור מהן על ביצוע הקנייה. את המכשירים ניתן לראות כמעט בכל עסק, ובשנים האחרונות אף אצל העסקים הקטנים שלא היו משתמשים בהם בגלל העלות והעמלה שגובה חברת האשראי.

:סוגי מכשירי אשראי 

מכשירי אשראי כוללם סוגים שונים של מכשירי אשראי, כך שכל עסק בוחר את סוג המכשיר אשר מתאים לעסק שלו ולצרכים שלו. מכשירי אשראי כוללים

מכשיר סליקה בקופה-  מכשיר אשר נמצא בקופות הרושמות, במכשיר זה ניתן לקבל  את כל סוגי כרטיסי, להעביר את הכרטיס בשפתיים של הקופה ולחכות לאישור מחברת האשראי על הרכישה.

מכשיר סליקה רגיל- זהו מכשיר סליקה קטן ידני  או לא ידני ,אשר מעבירים בו את הכרטיס העברה של הכרטיס וקבלה של מתן אישור לגבי העסקה.

מכשיר סליקה במחשב-   מכשיר אשר מחובר למסופי האשראי ניידים ואלחוטיים, אשר מחוברים לבית העסק ולחברות האשראי..

מכשיר סליקה דרך האינטרנטמערכת הסליקה בתוך האתר עצמו מאובטחת מאוד, הלקוח מזין את פרטי האשראי ותוקף האשראי כולל 3 ספרות אחוריות של הכרטיס ואת ת"ז ומחכה לאישור מהאתר שהעסקה בוצעה. כל מה שצריך זה פשוט להיות מחובר לאינטרנט על מנת לבצע את הקנייה.

מכשיר סליקה דרך הסמארט פון-  מכשיר קטן אשר מתחבר ישירות לסמארט פון ולאפליקציה וסולק את הכרטיס. על מנת להפעיל אותו יש להוריד את האפליקציה ולקחת את פרטי האשראי של הלקוח ולהכניס אותם לאפליקציה.

סליקה ללא מגע- סליקה שבה מקרבים את האשראי למכשיר אשר נמצא ליד הקופות, המכשיר קורא את המספר של הכרטיס, ממש כמו ברקוד , את המספר הוא מעביר אוטומטית לחברות האשראי לאישור העסקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *