בלדרות בינלאומית- רק מה שצריך לדעת!

עם השנים הצורך בבלדרות בינלאומית עולה ויותר ויותר חברות נכנסות לשוק שהופך תחרותי יותר ויותר. בלדרות בינלאומית היא חלק גדול מחיינו ואנחנו חייבים לה המון. רוב הדברים שאנחנו משתמשים בהם ביום יום הם מיובאים מחו"ל וזה מתאפשר בזכות בלדרות בינלאומית.

מי משתמש בבלדרות בינלאומית?
טוב כמעט כולנו באופן עקיף, אך האנשים ששוכרים את שירותם של חברות השילוח הבינלאומיות הם בדרך כלל בעלי עסקים אשר מיבאים סחורות מחו"ל למכירה בארץ, גם יצרנים ישראלים שעושים זאת בישראל כמו חברות היי טק או אלקטרוניקה ואפילו חקלאים אשר מגדלים ייבול משתמשים בבלדרות בינלאומית כדי לייצא את הסחורה. אך לא רק עסקים גדולים משתמשים בשירות, גם אנשים אשר מוכרים באייביי לדוגמא משתמשים בשירותים האלה גם כן או בשביל לשלוח מוצאים או כאשר הם קונים משהו לעצמם ממוכר מחו"ל.

ישנם המון חברות שמספקות את השירות והמחירים כמו איכות העבודה משתנים מחברה לחברה. מחירי המשלוחים תלויים בכמה דברים: משקל החבילה וגודלה, תוכן החבילה, ומהירות המשלוח הנדרשת.
ככל שמשקל החבילה והגודל שלה יהיו גדולים יותר כך גם המחיר יעלה. ככל שמהירות המשלוח תהיה גחופה יותר כך המחיר יעלה. עלות תוכן החבילה לא ישפיע על המחיר אך זהירות הטיפול בו יכול להשפיע.

בלדרות בינלאומית נעשית דרך האוויר הים והיבשה. מטוסי מסע משמשים למשלוחי אקספרס בדרך כלל, אניות מסע למשלוחים כבדים שאינם יכולים לעלות על מטוס, ורכבות כאשר המשלוחים אינם דחופים מדי ויש גבולות משותפים בין ארץ המוצא לארץ היעד. יכול מאוד להיות שיהיה שילוב בין הדרכים וחבילה שהתחילה את דרכה ברכבת תמשיך אותה במטוס ואז באניה, הכל תלוי בשיקולי הלוגיסטיקה של חברת השילוח.

כאשר משלוח נשלח הוא מקבל מספק מעקב (תעודת זהות) הלקוח מקבל את המספר ויכול לעקוב אחרי החבילה ולעבור איתה את כל השלבים עד ההגעה ליעד. כך אפשר לתכנן את הצעדים הבאים כאשר יודעים בדיוק איפה החבילה ומתי היא תגיע.

בדרך כלל עדיף להשתמש במשלוחים רגילים ולא באקספרס שהרי עלויות המשלוחים המהירים היא גבוהה בהפרש גדול ממשלוחים רגילים וזה שיקול שכדאי לקחת כאשר מזמינים או שולחים משהו לחו"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *