מי מפחד מקניות ברשת? -סליקה באינטרנט

כולנו חשבנו שקניה בכרטיסי אשראי היא פריצת דרך צרכנית שלא ידענו ולא תיכננו כלל את קיומה והפכה בין לילה לחלק טבעי משגרת היום שלנו.

כיום גם סליקה באינטרנט היא כמעט דבר שבגרה. ועדיין יש אנשים שחוששים מעט מסליקה באינטרנט.

לא כולם פועלים מתוך מידע אמיתי ורב החששות נובעות בדרך כלל מחוסר הבנה.

 

מדוע אם כן סליקה באינטרנט של כרטיסי אשראי היא הדרך הטובה ביותר לשלם ולקנות מוצרים?

 

הדבר הראשון שמהווה יתרון בסליקה באינטרנט היא הנוחות. וכמובן שנוחות מפעילה אותנו כיום בעולם המתקדם בו אנו חיים. אם בעבר היינו כולנו חלק מכח עבודה קשה וסזיפי , כיום אנשים מודעים לכך שאין צורך לעבוד קשה וניתן לחסוך משאבים פיזיים וגם אתמשאבי הזמן ולעבור לשיטות יעילות שחוסכות זמן ואנרגיה רבה.

 

אחת מהן היא הקניה אונליין וסליקה באינטרנט. כמה פשוט ונח הוא לשבת על הספה האהובה עליך בבית, המחשב מונח ממולך ואתה משוטט להנאתך בין אתרי מכירות ועושה קניות מבלי לקום ולו פעם אחת. אולי רק כדי להביא את הארנק ולשלוף את כרטיס האשראי ממש ברגע של הסליקה אונליין.

 

וגם זאת כבר אחרי שהחלטת על קניה של מוצר מבלי שחיפשת שעות בחום הכבד של הקיץ הלח.

כל כך פשוט וכל כך נח, סליקה אונליין לא דורשת מאתנו כמעט דבר והיא יעילה ומהירה ממש כאילו היינו פיזית מול הקופה.

 

הדבר השני שמהווה יתרון לסליקה אונליין, הוא היכולת לשוט בתקציב שלנו. ברגע שאנו יושבים מול המחשב ומעוניינים לרכוש מוצר או שירות, אנו בודקים ומשווים מחירים בקלוץ עוד חלונות נפתחים והקלדה קלילה בגוגל כבר תפתח לנו עשרות הצעות מחיר לאותו המוצר.

 

הקונה היום הוא קונה חכם ובדיקת המחירים נעשית בדרך פשוטה וקלה, אין צורך לעבור פיזית בין חנות לחנות, אם ניתן לעשות הכל במרחב הוירטואלי.

 

אפילו הידע שלנו על חשבון הבנק שלנו יכול להיפתח בשניה אחת מולנו תוך כדי שאנו רוכשים אונלייןץ ניתן לבדוק במקביל מה מצב החשבון והאם יש לנו אשראי, האם נעשו תשלומים והאם כדאי לקנות את המוצר הזנה דווקא עכשיו בהתחשב במצב הכלכלי שלנו.

איןו צורך להתקשר למנהל הבנק לפני כל רכישה אם הכל זמין לנו ונגיש לנו והכל על מסך אחד בלבד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *