מלון באילת

היכן תעשו את החופשה הבאה שלכם – מלון באילת או נופש בחו"ל?

האביב כבר פתח, עונת החופשות כבר כאן, וכל הישראלים נמצאים בדילמה הקבועה של התקופה: האם להזמין נופש בחו"ל או חופשה במלון באילת.

ואכן, לכל אחד מהשניים ישנם יתרונות וחסרונות, והכל תלוי בגורמים רבים. אז כדי שלא תבלו יותר מדי זמן בהתלבטויות, הכנו עבורכם את הדו-קרב הקלאסי מכולם – מלון באילת או נופש בחו"ל:

היתרונות והחסרונות של נופש בחו"ל

אין כמו לנצל את החופש ומזג האוויר המושלם, על מנת לפנק את עצמכם בחופשה חלומית וטובה. גיחה קצרה לאירופה או לאחד האיים השוכנים לחופי הים התיכון, תעניק לכם חופשה אקזוטית, מנוחה וחו"ל במרחק יריקה. אך מנגד, עם כמה שגיחה לחו"ל תמיד נשמעת זוהרת ונחשקת, ישנם גם לא מעט חסרונות: ראשית, היעדים הקרובים הם שמאפשרים גיחה קצרה לחו"ל, והם עלולים להיתפס כמאוד לא אטרקטיביים עבור רבים. שנית, הזמן הרב שמתבזבז על נסיעה לשדה תעופה, המתנה, המתנה לטיסת מעבר וכמובן על הטיסה עצמה, הוא זמן יקר לעומת טיסה של חצי שעה למלון באילת או נסיעה של ארבע שעות.וכאשר החופשה שלכם היא בת 4 ימים אין זמן לבזבוזי זמן מיותרים שתופסים חלק ניכר מהחופשה. שלישית, נופש בחו"ל, ולא משנה ביזו מדינה מדובר, זה עדיין נופש במדינה זרה על כל המשתמע מכך – שפה זרה, עיר זרה ואנשים זרים. כך שהסיכוי שלכם ליפול במלכודות תיירים הינו גבוה משמעותית: לישון במלון לא טוב, להסתובב במקומות לא אטרקטיביים או לאכול במסעדות תיירותיות המוניות, יקרות ולא טעימות.

היתרונות והחסרונות של מלון באילת

נכון שהעיר אילת נמצאת בשטחה של מדינת ישראל, אך חופשה בה מהווה עבור רבים לא פחות מאשר חופשה בחו"ל. חופשה במלון באילת תגרום לכם ליהנות מים, שמש, מנוחה והרבה הרבה רוגע. היתרונות של חופשה במלון באילת הם רבים: המרחק (ביחס לחו"ל) הוא מינורי, עדיין מדובר בשטחי ישראל כך שלא תמצאו את עצמכם נופלים במלכודות תיירים בגלל חוסר הכרות וידע, והכי חשוב – אילת היא עיר זולה שמציעה אטרקציות רבות לתיירים. החיסרון היחידי בחופשה במלון באילת הוא שעדיין לא מדובר בחו"ל, כך שאלו מכם שלא מוכנים לוותר על חופשה מחוץ לישראל לא יסתפקו בתחליף בגילומה של העיר הדרומית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *