צריך לחייב באשראי? -מכשיר סליקת אשראי

מוסיקה היא חיי. כשיצאתי לאוויר העולם התנגנה ברקע מוסיקה כך אמי מספרת ומאז החיבור מלידה המשיך אל תוך חיי.

בחודשים האחרונים החלטתי להפיק מופע  מוסיקלי. אמנם אין לי שום נגיעה מוסיקלית מקצועית, אבל כמפיקה החלטתי שהשילוב הזה יכול להיות חוויתי ומעניין, וכך התחלתי בהפקה הכי מרתקת שעשיתי בשנים האחרונות, מופע מוסיקלי מרהיב.

לאחר שגייסתי את המוסיקאים האהובים עלי וקבצתי אותם יחד להפקה מוסיקלית ייחודית וראשונית, התחלתי לדאוג לכל עניין השיווק והפרסום של המופע.

מכירת הכרטיסים כך החלטתי תעשה מתוך המשרד הפקות שלי, כל מה שעלי לדאוג לו למעשה הוא מכשיר סליקת אשראי ואני מסודרת.

הרי ממילא רב האנשים שמזמינים כרטיסים להופעות, משלמים באשראי וכבר מזמן לא צועדים לרכוש בעצמם את הכרטיסים. ואם רב הרכישות הללו מתבצעות בטלפון או ברשת, אני צריכה מכשיר סליקת אשראי שיהיה אצלי במשרד ודרכו אחייב את כל המזמינים באשראי.

וכך, לאחר מספר בירורים, ותוך כמה ימים כבר התחדשתי במכשיר סליקת אשראי ואפילו חנכתי אותו כשהגיע הטלפון הראשון למשרדי. הזמנה ראשונה של ארבעה כרטיסים למופע שלי וכולי התרגשות גדולה.

בידיים רועדות משמחה שזה אכן קורה, חייבתי באשראי בפעם הראשונה. סלקתי באמצעות מכשיר סליקת אשראי ולא היתה מאושרת ממני!

הופתעתי עד כמה סליקה במכשיר סליקת אשראי, יכולה להיות כל כך פשוטה, מהירה ונוחה. מעולם לא עשיתי זאת קודם לכן וזה ממש לא הפריע לי בימים שלאחר מכן כזרמו כל כך הרבה טלפונים והודעות, לבציצוע עסקאות לרכישת הכרטיסים באמצעות מכשיר סליקת אשראי החדש שלי.

במשך כשבועיים מכשיר סליקת אשראי שברשותי לא נח לרגע וכמעט כל הכרטיסים למופע נמכרו. זו היתה הצלחה מסחררת ואני רק חיכיתי בקוצר רוח למופע עצמו.

כשהגיע היום המיוחל והכל היה כבר מוכן, יצאתי מהמשרד והעפתי מבט אחרון במכשיר סליקת אשראי שאליו הייתי מחוברת בימים האחרונים. ידעתי שמכאן הוא לא זז. כל כך הרשים אותי המכשיר החביב הזה שאני בוודאי אמצא עבורו שימושים נוספים ממש בקרוב.

ועכשיו, הדבר הגדול שלשמו התאמצתי קורה ובגדול. לפעמים חלומות מתגשמים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *