מכשירי סליקה

בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט מכשירי סליקה לגביית תשלום. אם בעבר עסקים קטנים חששו להכניס מכשירי סליקה ועבדו יותר עם מוזמן, כיום המצב שונה. יותר ויותר עסקים משתמשים עם מכשירי סליקה אשר מקלים על חייהם, וכן מביאים להם לא מעט לקוחות.

?מהם מכשירי סליקה

מכשירי הסליקה הם מכשירים אשר נועדו לגבות את התשלום מהלקוח. מדובר על מכשירים שונים אשר נמצאים לרוב בקופה, את פרטי החשבון של הלקוח מועברים ישירות למסוף האשראי על מנת לקבל אישור על העסקה. במקרים שונים, לא יתקבל אישור על ביצוע עסקה ובמידה וחשבון הבנק בחריגה גדולה וזה לא מתאפשר. במקרה זה מקבל מכשיר הסליקה הודעה שהכרטיס לא עובר. מכשירי הסליקה מאוד חכמים ומהירים, הם עוזרים לנו לייעל את הזמן והם מותאמים לכל בעל עסק בהתאם לצרכי העסק.

?כיצד מתבצעת הסליקה עם מכשירי סליקה

קיימים לא מעט מכשירי סליקה אשר כוללים בין היתר: קופה רושמת, דרך אייפון, הוראת קבע, דרך מחשב נייח, דרך אתר, כרטיסי אשראי, ללא מגע ועוד. כך שניתן להתאים את סוג מכשיר הסליקה לסוג העסק. כך למשל עסק קטן ישתמש בסליקה דרך מכשיר האייפון, שיטה זאת יעילה מאוד עבורו מאחר שלעסק קטן יש הכנסות מעטות וכל שקל חשוב לו, לכן עם שיטה זאת בעל העסק לא מוציא כסף רב על מכשיר הסליקה מאחר שהוא המכשיר לו, אלא רק משלם על עמלת העסקאות שהוא מבצע ע"פ אחוז שמוסכם אצל חברות האשראי שלרוב הוא 2%.

?אילו סוגי מכשירי סליקה קיימים

קופה רושמת- בשיטה זאת התשלום הוא דרך הקופה, אשר ניתן להעביר בה את כל סוגי כרטיסי האשראי הקיימים, את הסליקה עושים בנוכחות הלקוח ומקבלים אישור שהוא קבלה במידה והעסקה מאושרת.

סליקה דרך אתר באינטרנט- בשיטה זאת מכניסים לאתר את פרטי כרטיס האשראי, רוכשים את המוצר או השירות שרוצים ובתום הגבייה מתקבל אישור ישירות למייל האישי שלכם, או אס אם אס על העסקה. סליקה זאת היא לרוב נעשית דרך חנויות וירטואליות באינטרנט, כמו למשל איביי ואפילו חנויות בארץ.

סליקה בסמארטפון- שיטה חדשה ויעילה עד מאוד שנכנסה בשנים האחרונות, היא מתאימה לעסקים קטנים וחוסכת זמן רב. בשיטה זאת ניתן לסלוק את כל סוגי כרטיסי האשראי מכל מקום בו תהיו. את האישור שולחים ללקוח במייל או באס אם אס.

סליקה בהוראת קבע- סליקה בה הלקוח מעביר את פרטי החשבון לחברה שממנה הוא רוצה לרכוש שירות או מוצר, הוא מחתים את הבנק ומחזיר לחברה את האישור החתום של הבנק. וכך הסכום שהוא אמור לשלם על השירות או המוצר יורד בתאריך שהוא בחר כל חודש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *