איך בונים אתר אינטרנט – משימה

בתור מישהי שלא מסתדרת עם מחשבים ומעולם לא הסתדרה, הבנתי שאין לי ברירה ואני חייבת ללמוד איך בונים אתר אינטרנט כדי לקדם את העסק שלי. החלטתי שאני פותחת לעצמי מספרה משלי. נמאס לי לעבוד עבור אנשים אחרים ולהרוויח סכומים קטנים ולא את הסכום שמשלמים הלקוחות.

היה לי ברור שכדי שאוכל לגייס לקוחות אני זקוקה לאתר אינטרנט מרשים ויפה. לא היה לי מושג איך בונים אתר אינטרנט ולכן פניתי לחבר יקר אשר מתעסק בבניית אתרים באינטרנט וידעתי שיסכים ללמד אותי איך בונים אתר אינטרנט. ביקשתי להיפגש איתו על מנת שיסביר לי איך בונים אתר אינטרנט והוא הסביר שעדיף שאגיד לו מה אני רוצה שיופיע

באתר האינטרנט ואיך אני רוצה שיעוצב מאשר שהוא יצטרך להסביר לי איך בונים אתר אינטרנט.

יותר הגיוני שכל אחד יתעסק במומחיות שלו: אני בעיצוב שיער והוא בשאלה ובביצוע של איך בונים אתר אינטרנט. כעבור שבוע היה לי אתר אינטרנט לעסק החדש שלי שהיה פשוט מושלם. היו כל מיני תמונות ודוגמאות בדיוק כמו שרציתי וממש חיכיתי שהאתר יעלה לאוויר. בזכות האתר המשובח שחבר שלי בנה עבורי ידעתי שאצליח לגייס את כמות הלקוחות שאני רוצה ומייחלת לה. בזכות האתר אינטרנט שחבר שלי בנה לי היה לי מקום להעלות תמונות שלתספורות ועיצובי שיער שעשיתי ללקוחו שלי ואז תהיה פלטפורמה ברורה יותר של מה שאני עושה ואיך התוצאה יוצאת.

הייתי כל כך גאה בחבר שלי שהוריד אותי מהרעיון לנסות לבנות את אתר האינטרנט לבד ושהוא יבנה אותו עבורי. הרי אין טעם שאם אני לא מבינה בתחום של בניית אתרים שאבזבז את הזמן שלי בלימוד איך בונים אתר אינטרנט. בשביל זה צריך אנשי מקצוע שמבינים בזה ושעוסקים בזה כל הזמן אחרת מהניסיון הכושל שלי לבנות אתר אינטרנט זה יתסכל אותי מאוד משום שזה גם ייקח לי המון זמן וגם לעולם יהיה פחות מוצלח מאשר מישהו שבניית אתרים היא הלחם והחמאה שלו והוא עושה את זה כל הזמן. לכן לא היה טעם שאשקיע בזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *