מכשיר אשראי – פתרון חיוב

מאז שהייתי ילדה הייתי יזמת בנשמתי. בכל הזדמנות שהייתה לי ראיתי פוטנציאל בכל מקום ובכל התקשרות שהייתה לי. כאשר הייתי תלמידה בבית הספר לקחתי אירוע שנתי שהיה קורה כל שנה ושדרגתי אותו לפלטפורמה אחרת ושונה לחלוטין. כל שנה היו מקיימים שוק "קח תן" בבית הספר. מאוד אהבתי את הרעיון של השוק הזה. מדובר באירוע שבו אנשים מגיעים עם דברים שיש להם בבית אשר אין להם כל שימוש ומציעים אותם לאיסוף. כל אדם שמעוניין במוצר צריך לתת משהו בתמורה ואז כולם מרוויחים רק על בסיס החלפת ציוד וחפצים. לצערי הרב בסוף שנה יוד אלף גיליתי שהמחנכת האהובה שלי חלתה במחלה קשה והייתה זקוקה לסכום של מאתיים וחמישים אלף שקלים לצורך טיפול מסובך בחוץ לארץ. מאחר והיה קונצנזוס סביב המחנכת שלי בבית הספר ידעתי שיש לי פוטנציאל להרים את האירוע שחשבתי עליו ללא כל בעיה.

החלטתי לקחת את הפלטפורמה של השוק "קח תן" אבל להפוך אותו לשוק מכירות ואז כל הכסף שיגיע יגויס לטובת עזרה למחנכת שלי. הייתי מאוד פעילה ברשתות החברתיות ולכן בקלות רבה יכולתי לפרסם את האירוע ההתרמה לטובת המחנכת שלי. פעלתי בכמה קבוצות מרכזיות אשר היו בהן אלפי חברים וכולם באזור המגורים שלי וכך יכולתי לוודא שיש תהודה רבה לאירוע ואנשים רבים מתכוונים להגיע. התחלתי לפרסם את האירוע שבועיים מראש וכל הזמן דאגתי לספר עליו.

החלטתי שאת כל החיובים באירוע אבצע במכשיר אשראי. כאשר משתמשים במכשיר אשראי קל יותר לעקוב אחרי הסכום שנכנס ולכן אוכל לתעד בצורה הטובה ביותר את הסכום שאגבה עבור כל תשלום באמצעות מכשיר אשראי. יצרתי חשבון ייעודי לאירוע וכל אשראי שחייבתי באמצעות המכשיר אשראי עבר אוטומטית לחשבון הייעודי שהקמתי למחנכת שלי. דאגתי שיהיו הרבה דוכנים באירוע ואני אסתובב בינהם עם מכשיר אשראי ואבצע את החיובים. באופן זה אוכל לראות מה הסכומים שאנשים מוכנים לשלם ועד כמה אנחנו מתקרבים ליעד הכספי ששמנו לנגד עיננו. כל שהתקדם האירוע ידעתי שאצטרך לקיים עוד כמה כאלה על מנת להגיע לסכום הנדרש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *