אלקטרה מגורים- הזדמנות של פעם ב- 20 שנה

פרויקטים כאלה יוצאים לפועל פעם בשני עשורים וזו ההזדמנות שלנו להשקיע בצורה חכמה בבית שהתשואה בו על פי כל התחזיות הולכת לנסוק גבוהה. אז מה מיחד את קבוצת הבניה אלקטרה מגורים מהשאר? ומה מיוחד בפרויקטים המסוימים האלה?

אלקטרה מגורים הם קבוצת בניה איתנה, גם גב כלכלי חזק והם לא לבד, הפרויקטים הגדולים נעשים בשיתוף עם ענקית הבניה צמח המרמן וביחד הם הולכים להקים שכונות מגורים מיוחדות, משתלמות לדייר, ויוקרתיות ככל האפשר.

הפרויקטים הולכים להבנות בכמה מוקדים, בראש ובראשונה בתל אביב. שם הולכת לקום שכונה התקרא "גרין פארק" בצפון תל אביב, השכונה הולכת לפנות לקהל שמחפש דירות יוקרה, איכות חיים, שקט וסביבה ירוקה. התכנון הוא חדשני ונעשה על ידי משרד האדריכלים "כנען שנהב". השכונה תמוקם סמוך לפארק הירקון, קניון איילון וממרכז העסקים של רמת החייל.

גם במרכז תל אביב הולכת לקום שכונה חדשה בזכות אלקטרה מגורים, אך הפרויקט הזה הוא מיוחד במינו, הוא הולך להציע את הכל מהכל בתוך המתחם שלו עצמו, ממש כמו עיר קטנה בתוך תל אביב. בבניה מתוכנן בנייני משרדים, מסעדות, גנים ציבוריים, חנויות, בתי קפה, בריכת שחיה וכמובן בנייני מגורים והכל במקום אחד סמוך סמוך למגדלי עזריאלי.

עוד פרויקט בתל אביב הנקרא W PRIME הממוקם בפארק צמרת בתל אביב, ממוקם בדיור במרכז תל אביב, איפה שהכל קורא. במתחם מרכזי קניות והוא צמוד לכבישי איילון. הנוף מהבניינים הוא עוצר נשימה ומשקיף על העיר כולה.

ברעננה הולך לקום פרויקט המיועד לצעירים, המחפשים סביבת מגורים איכותית ושקטה. המתחם ימוקם בסמוך למתחם ההייטק הגדול, ליד המרכז האקדמי של האוניברסיטה הפתוחה, סמוך למגרשי הספורט, לבתי הקפה, הברים והמסעדות. השכונה תמוקם ממש קרוב לכביש 4 והיציאה לשם לוקחת דקה אחת ברכב ושתי דקות לכביש 531.

פרויקט אלקטרה מגורים אכזיב הוא הפרויקט האחרון ברשימה והוא ממוקם דווקא בצפון הארץ, ליד נהריה בגליל המערבי. שם הולכת לקום שכונה שלמה בעלת 30 בניינים, בלב שמורת טבע ממול חוף הים של אכזיב. זהו פרויקט מיוחד במינו שכן הוא האחרון שאושר לו לבנות כל כך קרוב לחוף הים בגלל שהוא אושר לפני יציאת החוק "החוק להגנת החופים" זוהי הזדמנות חד פעמית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *