איך בונים אתר אינטרנט בקלות? מדריך

בעבר לבנות אתר אינטרנט היה אומר לגשת לחברה שמתמחה בזה ולשלם אלפי ועד עשרות אלפי שקלים. ובנוסף תשלום חודשי על תחזוקה והעלאת תוכן חדש. היום חוקי המשחק השתנו וכל אחד יכול לבנות אתר בקלות, ולנהל את התוכן בעצמו מבלי לשלם לאף חברה שתעשה זאת. אז איך בונים אתר אינטרנט?

אז אנחנו בעלי עסק ורוצים אתר אבל לא יודעים איך בונים אתר אינטרנט, רוצים לפתוח חנות אינטרנטית או שיש לנו רעיון לאתר חברתי או כל דבר אחר שיתפוס ואנחנו רוצים להפוך את זה לממשי. מה מאפשר לנו לבנות אתר אינטרנט בקלות? פעם כדי לבנות אתר היינו צריכים לכתוב קוד מההתחלה ועד הסוף, לבנות הכל מאפס וזו הייתה עבודנה שהייתה שווה הרבה כסף, לפני כמה שנים קמו כמה אתרים שיעלו את הדבר הזה, הם בנו תבניות (אתרים שכתבו אותם כבר ומוכנים לשימוש), ונתנו אותם בחינם לגולשי האתר, מה שזה אומר הוא שלא צריך לבנות אתר או לדעת שפת קוד בשביל אתר, אפשר לקבל אותו בחינם. כמובן שלא כל האתרים זהים ויש המון סוגים של תבניות וכל אחד עם מאפיינים שונים, בנוסף אפשר לשנות ולעצב את התבניות בקלות דרך התכנה שבאתר מה שיתן לכל תבנית את הטאצ' האישי שלכם ויעשה אותה יחודית.

אז איך בונים אתר אינטרנט דרך תבניות?
שלב ראשון- נרשמים לאחד האתרים שמציעים את השירות הזה בחינם.
שלב שני- בוחרים תבנית מאלפי התבניות המוצעות לנו (שימו לב שאם האתר בעברית, סננו בחיפוש וסמנו רק את האתרים שאפשר לכתוב בהם מימין לשמאל).
שלב שלישי – עיצוב התבנית, לאחר שבחרנו תבנית, הגיע הזמן לעצב אותה, נבחר את הצבעים שאנחנו רוצים, רקעים, מיקומים של תפריטים, לוגואים וכדומה, הסדר של העמודים וכו'..(לא חייבים לשנות את התבנית ואפשר להשתמש בא בדיוק כמו שהיא – אך תמיד עדיף להתאים את האתר לנושא שלו).
בשלב השלישי- נכניס תוכן, נכתוב מאמרים רלונטים, נכניס תמונות, ניתן מידע ונכתוב אודות האתר. המטרה היא "לנפח" את האתר כדי שיהיה מקום בו הגולש ירצה להישאר.

בשלב האחרון נקנה דומיין (כתובת אתר, לדוגמא: www.1234.co.il) ומקום אחסון בשרת, נעקוב אחרי ההוראות באתר שבו בנינו את האתר שלנו ונחבר בין הדומיין לשרת בקלות. זהו, האתר באוויר ואפשר להתחיל לנהל אותו באמצעות אותה התכנה שבא הכנסנו את התוכן.

עכשיו אתר יודעים איך בונים אתר אינטרנט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *