למה דווקא ספר תמונות מודפס היא המתנה המושלמת?

אחד הדברים החשובים בחיינו הוא לזכור את הרגעים היפים והמשמעותיים שלנו, ספר תמונות מודפס הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, נכון היום יש לכל אחד מצלמה מצוינת במכשיר הסלולר אך התמונות שאנו מצלמים בדרך כלל נעלמות עם הזמן ועם המעשיר הסלולרי ולא נשארות איתנו לאורך זמן, בטח שנרצה לחזור ולהסתכל בהם בעוד כמה שנים לא יהיה לנו סיכוי למצוא את מה שאנחנו מחפשים, לכן ספר תמונות מודפס הוא הפתרון המושלם.

יש משהו בספר תמונות מודפס שהרבה יותר מושך מאלבום תמונות מסורתי. המראה של התמונה שממלאת את כל הדף הוא יפיפה ואינטימי. כמו כן העיצוב הכולל של האלבום הוא לבחירה אישית ויכול גם להיות תמונה. כך שגם התוצר המוגמר בשלמותו יפה יותר מכל אלבום שראינו עד היום.

התהליך הוא כזה, בשלב הראשון נבחר את התמונות שאנו רוצים בספר התמונות ונסדר אותם בתקיה, לאחר מכן נעלה אותם לאתר ונבחר את העיצוב שהכי מתאים לנו, בשלב השלישי נבחר את העיצוב של האלבום, זהו השלב החשוב ביותר וכדאי להשקיע בו זמן ומחשבה, נסו לעצב את הצד החיצוני של האלבום בדרך שבא התמונות שבפנים מתארות אותו. כלומר אם האלבום הוא אלבום חתונה אז נסו להעביר זאת דרך הכריכה, או לחלופין נסו לתאר את האדם שבתוך האלבום, לדוגמא: אם הספר תמונות הוא מורשתי ומנציח אדם מסוים נסו להעביר את האדם דרך הכריכה.

התכנה היא נוחה מאוד לשימוש וקלה להבנה, בקלות אפשר לסדר את התמונות איך שאנחנו רוצים, לברוך את סוג הנייר וגודל האלבום ולעצב אותו איך שבא לנו. אפשר להשתמש בשירות גם בשביל כרטיסי ברכה מגניבים, או כרטיסי ביקור.

אם אתם חושבים על מתנה מיוחדת אז אפשר לעשות ספר תמונות מודפס עם הקדשה אישית או אפילו ספר מתכונים שאתם רוצים להוריד למישהו או סתם לפנק במתכונים המשפחתיים. אלבום זוגי הוא גם מתנה מושלמת ליום הולדת של בן או בת הזוג.

אתרים שנותנים את השירות הזה שולחים את האלבום עד הבית והתהליך מתבצע במהירות, יש אפשרות לשלם באתר וסה"כ המחירים סבירים מאוד ומשתלמים לכל כיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *