צימר , מלון

צימרים בצפון או מלון בצפון

צפון המדינה תמיד נחשב לאחד האזורים האטרקטיביים והאיכותיים במדינת ישראל. צפון מדינת ישראל ידוע בשל המרחב הטופוגרפי הייחודי שלו, ההרים המשוננים, הנחלים הזורמים והאווירה הירוקה והמיוחדת שבו.

 

השאלה שתמיד עולה בביקור בצפון היא מה אופציית החופשה הטובה ביותר, צימרים בצפון או מלון בצפון?

במאמר קצר זה ננסה לעזור לכם במעט לענות על שאלה זו וננסה להכיר לכם את אופציית המלונות בצפון.

 

צימרים תמיד היוו את אופציית הבילוי הפופולרית והאטרקטיבית ביותר בצפון המדינה. כשאנו נוסעים לצפון אנו מרגישים כאליו אנו חוזרים אחורה בזמן. אנו מחפשים אווירה חמימה יותר, רגועה ומשפחתית, וצימרים בצפון ידועים בעיקר בשל יתרונות אלה. צימר בצפון מהווה עבור רוב הישראלים מקום שקט ונעים, מהודר במידת מה, אך לא יוקרתי מדי והכי חשוב – מקום משפחתי ושקט שאינו קשור לאורחים אחרים הנופשים בצפון.

 

יחד עם היתרונות הרבים של הצימרים בצפון הארץ, צימרים בצפון הארץ כוללים בתוכם גם מגרעות רבות. צימרים אמנם מהווים מקום ייחודי ושקט, אך עקב חוסר מקום הצימרים נבנים לעתים רבות בחצרות הבתים של בעלי העסק ולכן לא מהווים מקום שקט וייחודי, אלא חדר בחצר הבית של המארחים. בנוסף, בהרבה מקרים הצימרים לא עוברים ניקיון יסודי בין לקוחות ולעתים רבות הינם מוזנחים ולא מטופחים.

 

בניגוד לצימרים בצפון הלכו והתפתחו המלונות בצפון הארץ. מלונות מציעים לנופשים בהם אירוח איכותי, יחד עם חדר כושר, ספא וארוחות שף מיוחדות. בשנים האחרונות נראה כי סצנת הצימרים הלכה וירדה בצפון הארץ וצד ירידתם של הצימרים הלכו והתפתחו המלונות השונים. מלון בצפון מהווה בשביל הנו]שים הישראלי סטנדרט חדש של בילוי בצפון ודרך אחרת ליהנות מהחופשה שלך.

 

היתרונות של מלון בצפון הם רבים, תחילה, מלון בצפון בדרך כלל נבנה עם השקעה כספית גדולה מאוד ולכן בדרך כלל ממקומם במקומות יפים ומיוחדים בצפון הארת, ולא במרכזי ישובים בין בתים. שנית, מלון בצפון מציע סטנדרט אירוח שונה לגמרי. מלון בצפון נבנה בסטנדרט הגבוה ביותר ומהווה עובר הנופשים בו מקום מפלט נוח ומרענן בסיומו של יום טיול בצפון הארץ. המלון בצפון למעשה מהווה מקום משיכה לערבים מיוחדים של אמנות, אופנה ובידור. כל זאת כמובן יחד עם ארוחות שף שניתן לקבל על ידי רכישת חדרים במלון.

 

יחד עם כל היתרונות של מלון בצפון ישנו יתרון נוסף שאולי רבים לא מכירים, מלון קיסר בצפון ברוב המקרים זול יותר מאשר צימר בצפון. אמנם זה נשמע מעט מוזר, אך עקב החדרים הבודדים שבצימרים ותקופות חורף בהן לא מגיעים אורחים כלל וכלל, בעלי הצימרים מבקשים מחירים גבוהים מאוד לחדר אירוח, מחירים שגבוהים בהרבה ממחירי המלונות הממוצעים.

 

לסיכום, אנו ממליצים למי מכם שמתכנן טיול בעתיד לאחד מהמקומות היפים בצפון לשקול בחיוב את האופציה להתארח דווקא בבית מלון בצפון. מלון בצפון יעניק לכם חוויה שונה וייחודית מזו שהכרתם בצימר בצפון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *