בית מלון בטבריה

רחצה בכנרת, תצפית בהרי הגולן ובית מלון בטבריה – כך תרכיבו לעצמכם את חופשת החלומות בצפון

רבים מהנופשים בישראלים בוחרים את צפון הארץ כיעד לחופשה, בדגש על אזור טבריה והסביבה ורמת הגולן.

והאמת? אי אפשר להאשים אותם. אזור זה בארץ הוא אחד האזורים היפים שקיימים בישראל, אם לא האזור הכי יפה. אם ברצונכם לתכנן חופשה באזור זה, יש להיערך מראש על מנת שהיא תהיה מושלמת. אז כיצד לתכנן את החופשה בטבריה והסביבה?

תצפיות ברמת הגולן

רכס רמת הגולן הינו רכס מרהיב שבשל גובהו צופה למקומות רחוקים יותר ממנו – טבריה והסביבה, אזור הגלבוע, ויש שיגידו שגם לעמק יזראעל. על כן, טיול באזור חייב לכלול מספר תצפיות ברמה. אתם יכולים להתחיל לתצפת מחד-נס שבדרום הרמה, קיבוץ גמלא שממוקם יותר במרכז הרמה וכמובן בהר אביטל שנמצא בצפון הרמה. אם אתם רוצים להעצים את התחושה הכיפית בתצפית, הביאו עמכם פירות, גבינות ויין ותפתחו ארוחה קלה במקום תוך כדי שאתם צופים בנופים היפים בארץ. מומלץ ללון בבית מלון בטבריה ומשם להגיע לתצפיות אלו, הנסיעה אינה ארוכה ותוכלו להנות מהנופים המדהימים בדרך.

רחצה בכנרת

לכנרת שמור מעמד ייחודי בישראל, ולא בכדי – היא נקייה, מימיה מתוקים, יש לה חלוקי נחל במקום חול, היא שקטה ופסטורלית והכי חשוב – היא כה יפה. חופשה באזור ללא טבילה במי הכנרת היא החמצה גדולה, וזאת במיוחד לאור העובדה שמפלס הכנרת יורד משמעותית בשנים האחרונות ועל כן רבים נוהרים ליהנות ממה שעוד נשאר בה. לכנרת חופים רבים ויש לבחור את החוף בו תטבלו לפי העדפתכם האישית ולפיו תוכלו לבחור בית מלון בטבריה אשר קרוב לחוף שבחרתם. חופי לבנון ודוגית הם חופים מרובי אטרקציות, חוף עין גב הוא חוף שקט ופסטורלי והחופים ששוכנים בעיר טבריה הם חופים עירוניים יותר בקצב שלהם.

בית מלון בטבריה

לאחר טיול ברמת הגולן ורחצה בכנרת, הרי זה מתבקש שתלונו בבית מלון בטבריה. לטבריה יש מבחר גדול ומגוון של בתי מלון, כך שכל אדם החפץ בחופשה טבריינית ימצא את עצמו. בית מלון בטבריה לרוב יהיה במרכז העיר, אשר קרוב לחופי הכנרת ולאזור המרכזי של העיר – שוק הדייגים, השוק הנודד ועוד. וכך תסגרו את חופשת חלומותיכם בצפון ביוקרה ובפינוק שיש לבית מלון בטבריה להציע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *