אילת מלונות

באילת מלונות תמצאו חופשה שחייבת להיבחר בהקפדה רבה

איתור באילת מלונות היא משימה שכל אחד ואחת מכם חייבים וחייבות לדעת כיצד לבצע.

ההציע גדול, פערי הרמות אדירים, והייעוד של כל מלון שונה בתכלית מרעהו. אילת היא אחת מהערים הבודדות שהן גם קטנות בגודל וגם רחבות כל כך במה שיש להן להציע בתחום המלונאות. לכן, טוב תעשו אם תעקבו אחר מקבץ עצות זה, על מנת שגם אתם תדעו באיזה מלון לבחור על מנת לצאת גדולים, ולסגור חופשה המתאימה לכם כמו כפפה.

2 סוגי מלונות עיקריים

את העיר אילת ניתן לחלק ל- 2 סוגי מלונות: מבוססי ים מול ומבוססי מדבר. מלון מבוסס ים הוא מלון שלרוב צריך להימצא ליד הים ורצוי שהוא יהיה נושק לו. יחד עם זאת, גם אילת מלונות במרכז האורבני של העיר, מה שבלעז אנו קוראים לו הדאון טאון, יכול לשמש כמלון ים משום שהעיר קטנה, ואינה בסדרי הגודל של ניו יורק ותל אביב, שם כל קרן רחוב קובעת אם תהיו רחוקים או קרובים לים. מה שברור הוא כי סוגם השני של המלונות, מלונות מבוססי מדבר, ממוקמים בצפונה של העיר, ולעתים במבואותיה הצפוניות, כלומר בשטח המדברי שלפני אילת מלונות אלה גם חוסכים לכם בעלויות (משום שעיקר העלות נגבית עבור מלונותיה של אילת עצמה ובעיקר אלה שליד הים) וגם מקרבים אתכם לאתרים מדבריים באזור אילת, כמו למשל פארק תמנע.

בחרתם אזור לינה? כעת בחרו מלון

מאחר ואתם יודעים יותר טוב מאתנו באיזה אזור אתם רוצים ללון, מה שנשאר הוא לבחור את המלון. כאן, הקרבה או הריחוק מהים ומהאתרים כבר לא מדברת, אלא מה מכילים אילת מלונות? מה יש בו שיצדיק את החופשה שלכם בו? למשל, נהגים שרגילים להתנהל עם רכב בכל מקום יהיו חייבים, לעניות דעתנו, לקחת באילת מלונות אשר יש בהם חנייה. תיירים המוגדרים כבליינים, כלומר ככאלה שחיים את חיי המלונאות האורבניים יהיו חייבים למצוא מלון שיש בו מקרר בחדר ורצוי שיהיו מסעדות ומקומות לאכילת ארוחות בוקר במלון עצמו. מה שבטוח הוא שכל אחד חייב למצוא לעצמו באילת מלונות לפי הסטנדרטים הייחודיים שלו, ללא התפשרות.

מקווים שעזרנו לכם לתכנן את החופשה הבאה שלכם באילת מלונות, מוזמנים להגיב ולספר לנו על החופשה הבאה שלכם או לשאול עוד שאלות שיעזרו לכם לתכנן את החופשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *