אילת מלונות

לנופשים בעיר אילת מלונות פאר מחכים: כך תדעו לאיזה מלון כדאי לכם להגיע

אילת היא עיר המלונות של ישראל, אבל מציאת מלונות באילת היא משימה לגמרי לא קלה משום שההיצע מאד מאד גדול.

לכן, הכנו לכם מדריך קצר שיסייע לכם להגיע בדיוק את המלון שהייתם רוצים לשהות בו, וליהנות באופן חסר תקדים.

שירותים הניתנים במלון

לדעתנו, לפני שניגשים לדבר על נושא יוקרתו של המלון, עליכם לוודא שיש בו שירותים בסיסיים שקיימים בכל בית הארחה: קונסייג' (שירות לתייר), קבלה 24 שעות, צ'ק אאוט וצ'ק אין בזמנים נוחים, ועוד. ללא שירותים אלה, תנאי החופשה יהיו קשים עד בלתי אפשריים.

מלונות עם אטרקציות בסיס נכונות לכם

לפני שנדון באטרקציות הבילוי, ישנן אטרקציות בסיס שלעתים נדמות כלא חשובות, אבל האמנו לנו, הן מאד חשובות כאשר אתם מנסים לאתר בעיר אילת מלונות. לדוגמה, אם אתם מאד אוהבים את הרכב שלכם, ולא מוכנים להתפשר על הגעה לכל מקום עמו, תנאי הבסיס הוא שתהיה חנייה במלון. נופש באילת בסגנון תל אביבי על בסיס חיפוש חנייה ברחוב הוא עונש לנהגים כפייתיים, מניסיון של שנים. בנוסף, צרכנות המזון אינה נושא להקלת ראש. אם אתם צרכני בריאות, מן הטבע שתחפשו בעיר אילת מלונות המשווקים מזון בריא, ולא מתבססים על ג'אנק.

חדרים וסוויטות

מבנה החדר או הסוויטה אינו נושא להקלת ראש. בעיר כמו אילת מלונות מכילים חדרים בכל מיני רמות, ולכן חשוב לבחור חדר במלון על פי התאמה אישית, ועל פי מה שאתם מורגלים בו. אם אתם אולגרכים הרגילים לנסוע בקו פאריז, ניו יורק, תל אביב ומוסקבה, ודאי שלא כל חדר יענה על הדרישות שלכם, ואם אתם מעוטי יכולתף ודאי שלא כל חדר יהווה "חובה" עבורכם. את החדר או הסוויטה יש לבחור על פי דרישות קדם שהצבתם לעצמכם.

קרבה לים או ריחוק ממנו

קרבה לים מייקרת חלק ניכר מעלות השהות שלכם באילת. עבור חובבי ים מושבעים, במיוחד אם מדובר בגולשי גלים, צוללנים ושחיינים מקצועיים או חובבים, בעיר כמו אילת מלונות פשוט חייבים להיות ליד הים. אם הדוּדָה שלכם היא יותר פארק תמנע, הרים, קיבוץ יוטבתה ופנים-הנגב, בוודאי שהים פחות חשוב, ובכך ניתן לחסוך מאות שקלים ללילה בחדר במלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *