בית מלון בטבריה

בית מלון בטבריה – הטוב, הרע והלא נורא:

בחרתם לנפוש בטבריה, החלטה נכונה, שכן טבריה היא אחת הערים היפות והמגוונות ביותר בישראל, אם לא היפה שבהן.

מבחר המלונות בטבריה הוא עצום, והבחירה בין כל הטוב שיש למלונות להציע היא לא קלה ותמיד קיים החשש כי המלון שעליו סגרתם יאכזב אתכם. אך כאן אנו נרתמים לעזרה ובאים להציל את המצב, וזאת בעזרת המדריך השלם להנאה בחופשה בבית מלון בטבריה:

תיהנו מהשקט

 

לא משנה איזה חדר קיבלתם במלון, על דבר אחד אי אפשר להתווכח – אתם בטבריה. בית מלון בטבריה, כאמור, היא עיר יפהפייה ומגוונת שיש לה הרבה מה להציע. אחד מהדברים הבולטים שהיא מציעה הוא שקט. ככה לא משנה אם המלון שלכם נמצא בלב ליבה של העיר, עדיין תיהנו מחופשה שקטה ורגועה יותר מאשר בכל עיר אחרת. כשיורד הערב על טבריה, הכנרת נרגעת ואפשר להסתכל עליה בהפנוט ורק מזה לקבל רוגע פנימי. תיהנו מזה, כי אתם יכולים.

 

נופים

 

טבריה, כעיר הררית התחומה באחד האזורים הנמוכים בארץ (הכנרת ועמק הירדן), מכילה בתוכה נקודות נוף מרהיבות. לא צריך להיות מדריך בכיר בחברה להגנת הטבע כדי למצוא נקודות נוף אלו, שכן טיול רכבי (או אפילו רגלי) יוביל אתכם מעצמו לתצפיות היפות. פשוט קחו את רכבכם או רגליכם מהמלון והתחילו לעלות אל רכס ההרים עליו שוכנת העיר. לרומנטיקנים שביניכם מומלץ גם לקחת סלסלה ובה כל טוב – גבינות, פירות ויין ולערוך פיקניק באחת מהתצפיות.

 

אוכל בעיר

 

כי עם כל הכבוד לבית מלון בטבריה, אין כמו האוכל המקומי. מכיוון שטבריה היא עיר אותנטית מאוד, כך האוכל שתמצאו בה יהיה מאוד אותנטי ונטול פלצנות ויומרה (במובן הטוב). טבריה מלאה בשווארמיות ופלאפליות מהטובות בארץ, ואם זה לא אוכל אותנטי ישראלי, אז מה כן? או במילים אחרות, לא משנה מה יגישו לכם במלון, אל תוותרו על זלילת שווארמה או פלאפל (או גם וגם) במרכז העיר התוסס. אם כבר בחוויות קולינרי עסקינן, זוהי הזדמנות מצוינת ללכת לשוק הפירות והירקות שבמרכז העיר, שוק אותנטי גם הוא המציע מגוון מוצרים מיוחדים.

 

אז למה אתם מחכים תתחילו לתכנן את החופשה הבאה שלכם כבר עכשיו. ובנתים ספרו לנו על החופשה האחרונה שלכם בתגובות. מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *