אופנת חתונות למתחתנים באולמות במרכז:

אופנת שמלות הכלה זוהי נישה מיוחדת בעולם האופנה.

שמלת כלה היא פריט האופנה המבוקש ביותר כבר שנים רבות, ולא נראה שהוא הולך לפנות את מקומו בקרוב. אם אתם מתחתנים באחד מהאולמות במרכז הארץ, תיהנו ממזג אוויר נוח שיאפשר להצטייד בשמלה מאחד הטרנדים הבאים:

קלאסי ונקי

תקראו לזה וינטאג', נוסטלגיה או רומנטיקה. המראה הקלאסי והנקי חוזר העונה ובגדול. שמלות סגורות, ויקטוריאניות ואציליות. אם אתן חוששות משמרנות יתר, נסו לשלב אביזרים מודרניים יותר עם השמלה כמו אבנים וחרוזים. לסגנון זה יתאים במיוחד המראה הארוך – שובל משתרך ושרוולים ארוכים. אם את מתחתנת באחד מן האולמות במרכז הארץ, תוכלי ללבוש שמלה פחות חמימה באם היית מתחתנת בצפון או בהרי ירושלים.

חשוף

מחשוף V עמוק זה דבר שנראה יותר ויותר בעונה הקרובה. בשנים האחרונות חזר המחשוף מהכיוון של הגב, כאשר העונה גם מחשוף החזה עושה קאמבק. המראה נותן לוק אצילי וסקסי וזאת מבלי להראות איברים מוצנעים. בעוד שמחשוף גב יתאים כמעט לכל מבנה גוף שהוא, מחשוף בחזה יתאים בעיקר לכלות בעלות חזה קטן.

גם בסגנון זה, יש חשיבות למקום האירוע עצמו בשל תנאי מזג האוויר, כאשר אם חתונתך נערכת באולמות במרכז הארץ, אל תהססי ולכי על מחשוף, לעומת מי שמתחתנת באזור קריר יותר בארץ – שכדאי לה לחשוב שבעתיים בנושא.

שכבות

בעוד שבקיץ הקלילות חוגגת מכל הבחינות – קלילות הבד, קלילות העיצוב ואף קלילות התסרוקת, בעונה הקרירה המגמה מתהפכת – שכבות עמומות ורומנטיות אשר הופכות כל כלה לנסיכה. לרוב השכבות עשויות מטול, אורגנזה או תחרה, כאשר הטרנד של העונה הנוכחית הוא להתאים את השכבות על הגזרה המינימליסטית ביותר ובכך לקבל את ההפרדה בין השכבות באופן ברור בשמלה אחת. חתונה באחד מן האולמות במרכז הארץ, מאפשרת ללכת על הלוק השכבתי ולהסיר שכבות במידת הצורך.

גוונים של אבנים

עם כמה שאופנת שמלות הכלה משתנה עם השנים, נראה כי דבר אחד נשאר קבוע ובלתי ניתן לשינוי – הצבע. יכול להיות שהצבע הוא מה שהופך את השמלה לשמלת כלה מאשר לסתם שמלת ערב, וזה מה שגורם לנו להישאר בקיבעון ולא לנסות צבעים חדשים. העונה החלו מעצבים רבים לסטות קצת מהנורמה והלכו על גווני האבן – אפרפר, בז', כסוף ואף ירקרק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *